emmasfotoblogg

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

...

Av emma sandin - 18 maj 2011 14:25

...att säga hejdå, det är de begravningar är till för..

men jag kunde inte jag ville inte.

jag kunde inte förstå att du låg där,

allt var så ofattbart.

jag vill inte att du ska vara borta.

jag vill bara ha dig här hos mig...

men allt är så konstigt ..

att jorden fortsätter snurra, tiden fortsätter rinna.

att livet fortsätter, för alla.

alla utom dig, du som förtjänade ett liv.

ett underbart liv, till och med det bästa..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma sandin - 24 juni 2011 11:39

http://emmasandin.devote.se/   http://emmasandin.devote.se/   http://emmasandin.devote.se/ ...

Av emma sandin - 17 juni 2011 12:02

Hejhej !! Håller på att fixa det sista inför cupen, åker till Hudik kvart i två. Men nu ska jag gå och klä på mig !! Bloggar på söndag när jag kommer hem :) Kram !   ...

Av emma sandin - 16 juni 2011 10:58


Hejhej !! Idag ska jag packa inför Hudik Cup, som är i helgen :) Åker i morron och blir borta tills på söndag. Så jag får blogga när jag kommer hem :) Men jag kan nog slänga in ett inlägg innan jag åker !! Sen på måndag-fredag ska jag vara le...

Av emma sandin - 15 juni 2011 14:25

Hejhej!! Har precis kommit hem från Kina resturangen, var där med Nora, Sofia, Elin, Mamma, Mormor och Morfar. Klockan 4 ska jag på möte, sen blír det träning. Vi ska träna inför cupen som är i helgen :) Men nu ska jag gå och vila en stund så j...

Av emma sandin - 11 juni 2011 18:57

Hejhej !! idag hade jag match mot alnö, det var sjukt varmt !! Sen efter matchen kom Nora och Mohammed och hämtade mig och då åkte vi och hämtade Sofia på dyket, och nu sitter vi hemma hos Sofia och har precis ätit. Snart blir det att åka till ...

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards