emmasfotoblogg

Alla inlägg under september 2010

Av emma sandin - 30 september 2010 08:02

hejsvejs,sitter nu här och tränar på No förhöret kan det ju inte alls.Ialla fall så är det skoljoggen idag jätte roligt NOT....!

Efter skoljoggen så hämtar mormor och elin mig så ska vi åka ner till tågstationen och hämta mamma:))Saknar henne grymt mycket!!

Fast dagarna har ju gått väldigt snabbt..:)

Men nu måste jag plugga!!

(sorry det vart ingen bild idag..)

Kram Emma

Av emma sandin - 29 september 2010 18:07

hejsvejs,snart så drar man ut med Tim och Felicia:)

Efter skolan idag så drog jag Pernilla och Felicia ner till stan det var faktiskt roligt,vi köpte klubbor och fikade på barista!:)

Mysigt...:)

Älskar er tjejor.:)<3      


Kram Emma  

Av emma sandin - 28 september 2010 19:32

Hejsvejs,ja idag var det ju tisdag den jobbiga dan...dan tog ju aldrigslut..Drygt!

Tänkte bara att ni skulle få veta att vi hade 5 lektioner innan lunch.När jag kom hem efter skolan så vart jag överaskad av en litn gullunge som heter Nova.

Sen åkte jag på träning vilket var super roligt (som alltid) ja och nu sitter jag här och lyssnar på musik och ser på Klara (en film)

Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag faktiskt inget mer att skriva om..:)

Vi hörs i morron.


Kram Emma  

Av emma sandin - 27 september 2010 21:23

Ojdå!! Sorry att det blev 2 av samma inläg,och jag är för lat för att ta bort den..


Kram Emma

Av emma sandin - 27 september 2010 21:09

Hejsvejs,först vill jag bara säga att det har varit en väldigt dålig upptadering dom här dagarna..Men det är bara för alla matcher,träningar och läxorna...Borringg...!!

I alla fall idag var det ju Måndag och den var en dryg dag,så lång tråkig...Det känns som om dan aldrig tar slut.Efter solkan var jag hos moster och Nova.:) Och Nova badade också fick hon kallsup den stakaren..:(  Men allt vart bra efter ett ´tag,och moster skulle sätta på henne pjamasen men det fick hon ju inte bara för att det var ju jag som skulle göra det:)Ja sen åkte vi hem och nu sitter jag här..:p

Ja..Åhh nej i morron är det ju Tisdag den tråkigaste dagen på hela veckan,dan tar ju aldrig slut...Hahha jätte rolig inlägg jag vet:)

Men vi hörs i morron.

 


Kram Emma;) 

Av emma sandin - 27 september 2010 21:09

Hejsvejs,först vill jag bara säga att det har varit en väldigt dålig upptadering dom här dagarna..Men det är bara för alla matcher,träningar och läxorna...Borringg...!!

I alla fall idag var det ju Måndag och den var en dryg dag,så lång tråkig...Det känns som om dan aldrig tar slut.Efter solkan var jag hos moster och Nova.:) Och Nova badade också fick hon kallsup den stakaren..:(  Men allt vart bra efter ett ´tag,och moster skulle sätta på henne pjamasen men det fick hon ju inte bara för att det var ju jag som skulle göra det:)Ja sen åkte vi hem och nu sitter jag här..:p

Ja..Åhh nej i morron är det ju Tisdag den tråkigaste dagen på hela veckan,dan tar ju aldrig slut...Hahha jätte rolig inlägg jag vet:)

Men vi hörs i morron.

 


Kram Emma;) 

Av emma sandin - 22 september 2010 20:48

Hejhej,ja vet att jag har varit dålig på att lägga in inlägg...Men det har varit så mycket med skolan.!Suck!

Tills på torsdag har vi 2 prov,ett på NO och jag har ett prov på spanskan..Jag orkar inte...Att gå i högstadiet är inte så lätt som man tror..:))

Och tills måndag så har vi ett typ prov på So man ska typ skriva om sitt drömresemål och man får bara andvända kartboken...Jag har fortfarande inte fattat än..men jag är ju lite trög...

Hahha jag säger bara en sak ta inte med är klubba till skolan..För att en del killar i er klass kan liksokm äta upp dom!Eller aa i alla fall i min klass...något som Fredrik,Fabian,Axel...Känner igen??

Har nog blivit av med 6 klubbor eller nåt..:)Hihhi i alla fall nu måste jag sova typ,mamma har ju åkt till grekland..Utan mig:(

Aja god natt:)

Kram Emma  

Av emma sandin - 18 september 2010 12:59

När en tjej...

Är tyst - Så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
Bråkar med dig - Tänker hon djupt.
Tittar på dig med ögonen fulla av frågor - Så undrar hon hur länge du kommer att vara vid hennes sida.
Svarar jag mår bra efter några sekunder - Mår hon inte alls bra.
Tittar sorgset på dig - Undrar hon varför du ljuger.
Lägger sitt huvud på din axel - Så önskar hon att du är hennes förevigt.
Försöker få kontakt med dig varje dag - Då söker hon din uppmärksamhet.
Smsar ofta - Vill hon att du svarar åtminstonde en gång.
Säger jag älskar dig - Menar hon det!
Säger att hon inte klarar av att leva utan dig - Då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.
Säger att hon saknar dig - Så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards