emmasfotoblogg

Alla inlägg under april 2011

!!

Av emma sandin - 29 april 2011 17:19

Hejhej !

Jag vet att jag suger på att komma på rubriker.. Men men..

Just nu ska jag göra middag, för mamma är och hämtar ..

Efter jag har ätit ska vi åka och handla lite tror jag.

Just ja, det blir inge mormor och morfar för mig :(

KRAM

Av emma sandin - 29 april 2011 09:30

Hejhej !!

Igår var det världens bästa dag.

Först så åkte jag och mamma och köpte skor sen åkte vi till Birsta och köpte lite kläder.

Bilder på tröjorna kommer senare.

Efter vi hade varit i Birsta skjutsade mamma mig till Novas dagis, så jag följde med moster hem till henne.

Efter att mamma hade kommit gick vi ut och gick ett bra tag.

Sen så gick vi tillbaka till moster och åt glass !!

Sen åkte jag, mamma och .. .. till ICA och ... skulle köpa mat.

Sen såg jag och .. att polisbilar, brand bilar och TV4 kom så då sprang vi dit och kollade.

Då var det nån som hade tänt på majbrasan för tidigt..

Dumt !!

I allafall sen åkte jag och mamma hem.

  Idag ska jag till mormor och morfar :)

Blir där tills i morron..

Men nu ska jag kila !!

Kram

 

Här kommer bild på skorna jag köpte:

    

?

Av emma sandin - 27 april 2011 16:49

Hejhej !

Har varit hos Jennifer hela dan,

ska snart åka hem.

Så fort mamma kommer ska vi åka och äta, sen blir det kanske att åka hem till moster och Nova.

Saknar henne så otroligt mycket !!

Nu måste jag kila !!

Kram

 

Av emma sandin - 23 april 2011 09:28

Hejhej !

Snart ska jag dra upp till pappas stuga.

Vi ska fira påsk där.

Kommer att lägga upp bilder när jag kommer hem !

Kram !

 

Av emma sandin - 20 april 2011 19:16

Hejhej !

Nu ska jag gå och plugga.

Ska lämna in en NO- Labbrapport, ett NO kompleterings papper, och omprov på kost.

Drygt...

Ska kila nu,

Hejdå !

Kram

 

Av emma sandin - 16 april 2011 14:30

Hejhej !!

Idag har jag varit hos moster, vi gick till ICA Ettan och köpte glass.

Nu ska jag gå ut och cyckla med mamma och Elin.

Kram

 

DAGENS :

  

Jeans - Cubus

Svart linne - GinaTricot

Kofta - BikBok

Av emma sandin - 14 april 2011 16:54

Hejhej, ska snart dra på träningen..

Vi har fys...

Blir kanske ett inlägg när jag kommer hem, :)

Kram

 

Av emma sandin - 11 april 2011 21:40

Som sagt så drar jag till Stockholm på Fredag och kommer hem på Lördag kväll.

Tror att jag ska kolla på Gymnastik uppvisning, och Hanbolls match. :)

Kanske hinner gå på stan, vem vet ? <3

Kram

 

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards