emmasfotoblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av emma sandin - 28 maj 2011 13:48

Hejhej !!

har precis kommit hem från match, vi förlorade men vi spelade grymt bra ändå !!

Nu väntar jag på att Sofia ska komma hem så vi kan dra ut på Birsta !!

Vi får se om det blir några bilder :)

kram

 

Av emma sandin - 26 maj 2011 17:18

...Haha, hittade inte på nån rubrik...


Idag har jag varit på skolan vilket var jätte tråkigt. Skolan är det drygaste jag vet !!

Ialla fall idag på rasten så körde jag, Pernilla och några av killarna i klassen "vaschava" vet inte om det stavas så ?

Ajaa, strunt samma.

Om man missar på "vaschava" så får man stå rövskjutning..

... tror ni inte att jag missade ??

Jo det stämmer det gjorde jag !!!

Så då fick typ alla skjuta på mig och Pernilla, men dom siktade bara på mig !!

Så jag har jätte ont i rumpan och låren..

Fast nu vet ju jag vilka jag ska sikta på i allafall !!


Nu ska jag och Sofia dra till Birsta !!<3

Kram

 

Av emma sandin - 20 maj 2011 22:54

Hejhej !!

Idag så har jag varit i stugan hela dan, medd Pernilla !!

Senare på kvällen var jag på träning.

Och efeter träningen åkte jag till gården, och träffade Sofia.

Sofia sover här ikväll !!<3

 

Av emma sandin - 19 maj 2011 21:26

Den här videon började jag seriöst gråta av !!

I allafall första gången man såg den !

http://www.youtube.com/watch?v=jX2rLAMN-8k&feature=youtu.be


Alla kanske intebörjar gråta men det gjorde jag ia allafall !!

Om t.ex min pappa var i krig då skulle man ju bara önska att dom kom hem, och så får man inte se dom på jätte länge, och så står han typ bakom mig.

Skulle inte ni börja gråta då ?

...

Av emma sandin - 18 maj 2011 14:25

...att säga hejdå, det är de begravningar är till för..

men jag kunde inte jag ville inte.

jag kunde inte förstå att du låg där,

allt var så ofattbart.

jag vill inte att du ska vara borta.

jag vill bara ha dig här hos mig...

men allt är så konstigt ..

att jorden fortsätter snurra, tiden fortsätter rinna.

att livet fortsätter, för alla.

alla utom dig, du som förtjänade ett liv.

ett underbart liv, till och med det bästa..


Av emma sandin - 18 maj 2011 13:35

Hejhej !!

Just nu sitter jag och fikar med Elin !!

Ska snart plugga lite matte, och skriva labbrapporten som jag fortfarande inte har skrivit klart. :/

Men, men ..

Ikväll blire match mot Matfors !!


By the way, dom senaste dagarna har ju jag hållt på med "silk-screen" (tryck på tröja), och jag vart jätte nöjd med min, ska hämta den i morron efter skolan !!

 

Av emma sandin - 17 maj 2011 20:11

    

Dessa 2 !!

Av emma sandin - 17 maj 2011 20:00

Hejhej !!

Har precis kommit hem från Birsta,

min mobil är inne på "verkstan" i 2 VECKOR !!!

Hur ska jag klara mig utan den i 2 veckor ??

Så nu får jag använda min första mobil som jag fick, den är ju oerhört snygg... NOT !!


Men nu ska jag se på 90210, sen blir det Big Brother :)


By the way, har elevens val hela veckan vilket betyder att man börjar 9 & slutar 13.00 !!

Faktiskt för första gången så längtar jag att gå till skolan ! :)

Helt sjukt, hur kan man längta till skolan ???

Skönt att det är sommarlov snart.. Längtar !!

Nu börjar 90210, så..

..Bye bye !!

 

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards