emmasfotoblogg

Alla inlägg under november 2010

Av emma sandin - 30 november 2010 20:31

Vill du bli veckans blogg??

Kommentera bara att du är med, så väjer jag senare ut en vinnare !  

Av emma sandin - 29 november 2010 19:11

Tjena mittbena, hahah....Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket bara varit på skolan, det var tråkigt!!!

Efter skolan följde jag med Pernilla hem, vi gjorde lite So och satt vid datorn.Asså det hände typ inget speccielt idag faktiskt.Jag ska nog gå och sätta på Tv:n nu, och ikväll blir det Svenska Hollywood fruar, tycker bara om Maria Montazamis familj!!

Men nu måste jag gå Hejdå, kram Emma  

  


Av emma sandin - 25 november 2010 20:35

 Hejsvejs , i morse vaknade jag typ nångång vid sju tiden...Jag gick till skolan och det hände faktiskt inte så mycket på skolan vi hade bara vanliga lektioner som vanligt! När jag kom hem efter skolan så gjorde jag faktiskt inte så mycket tränade lite på NO provet, vi har NO prov i morron på krafter ska jag vara ärlig så förstår jag typ ingenting...När jag hade pluggat ett tag så skulle jag åka på tränigen, det gick väll bra!! Men nu har jag träningsvärk i magen och i låren för vi hade fys!!

Emma+Fys=inte roligt 

Efter träningen så gjorde jag faktiskt inte så mycket, eller jo jag duschade och nu sitter jag här och bloggar lite...  

Jag ska nog gå och träna lite mer på provet nu så ja...Hejdå kram Emma    

Felicia min allra bästa vän!  

Pernilla min allra bästa vän!    

Jag älskar er båda!!!  

Av emma sandin - 24 november 2010 20:53

Jag hade hela världen, jag hade allting

Jag har tappat allt på färden, nu har jag ingenting.



Vissa tror att kärleken bara är varma känslor

Men det är inte sant

Kärlek är inte bara rosor, kramar, choklad och pirr i ditt hjärta

Nej

Jag lovar

Jag har själv blivit sviken

Jag har varit där

Jag har själv känt den smärtan

Den smärtan att vara kär...


Jag har svårt att säga det jag vill

men vågar ej

jag tänker orden dag och natt

och orden gäller dig

det är tre ord jag aldrigt sagt

till någon annan än

jag vill att du ska veta en sak

jag älskar dig

min vän


Av emma sandin - 24 november 2010 20:44

Hejsvejs idag efter skolan så gick jag till Ellen, och hos ellen gjorde jag en busig sak...Jag gjorde en rosa slinga i mitt hår, hihi busigt va?? Nerå men det vart faktiskt fint! Och jag fick en TokioHotel kofta av Ellen...Tack världens bästa Ellen!!  

Ja och nu sitter jag här och ska snart gå till Linnea tror jag eller jag ska ringa henne nu.Men nu måste jag gå, hejdå kram Emma!  

 

 

 

jag kanske inte är den du letar efter...
Av emma sandin - 21 november 2010 22:16

Hejsvejs , i morse så hade jag fotbolls träning.Det var roligt, och mina tränare frågade mig om jag ville bli Lagkapten, jag sa ju såklart ja!!

I allfall efter träningen så snabbade jag mig att duscha och byta om, för vi skulle åka till Jennifer på kalas.Ja sen kom vi dit och vi fikade lite, sen åkte vi till Birsta och sen hem och hoppa i badtunnan, vi rullade oss i snön snacka om kallt!!

Ja det var nog min dag...Och jag är så himla glad för att i morgon så är jag ledig från skolan, vi har studiedag!

Ha det bra, kram Emma  



Killen är grymt söt...!  

Av emma sandin - 18 november 2010 21:06

Hejhej, idag så började skolan kl 9.10 på morgonen hade vi Handledar tid.Efter det så hade vi NO vi labbade, det var kul!! Efter NO:n var det lunch, och till lunch fick vi korvstråganoff och ris.Efter lunchen var det Engelska jag älskar engelska lektioner, på Tisdag ska vi ha typ ett rollspel eller vad man ska säga i allafall det ska vara läskigt!!Det längtar jag till!! Efter Engelskan hade vi Språk jag har spanska, och på spanskan hade vi läxförhör jag fick 11/11 är man bäst eller?? Och efter Spanskan hade vi SO vi hade ett muntligt prov men det var jätte mysigt, vi hade släckt alla lampor också hade Petra tagit med sig en slags ljuslykta som vi hade i mitten och vi satt runt den här ljuslyktan som i en ring.Jag tyckte att det var lättare med ett muntligt prov.Jag tror att det gick bra för mig, det får vi se i morron.I allafall efter skolan så gick jag hem och gjorde läxorna.Sen var det mat och det var Tacopaj så himla gott! Klockan 6 åkte jag på fotbolls träning det var roligt.Sen när jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här vid datorn och kollar på Sara Montazamis blogg ( Maria Montazamis äldsta dotter ) den är faktiskt jätte bra, det som jag tycker är roligt med hennes blogg är att hon skriver på Svenska men en del ord blir ju på Engelska.Men hon gör det jätte bra!

I allfall ska snart krypa ner till sängs, börjar 8.45 i morron och slutar 14.50

Vi hörs kram Emma!

Av emma sandin - 17 november 2010 21:35

Hejsvejs , avslutningen gick bra.Vi fick medaljer och diplom:)

Har precis tränat lite på SO:n och Spanskan..Hahaha gud vad jag ljög nu!!

Nej men jag har nog bara degat framför datorn!:)

Men nu är jag lite trött så jag ska nog gå och lägga mig..Godnatt!!

Kram Emma

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards