emmasfotoblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av emma sandin - 31 januari 2011 18:47

Hejhej , ja som ni ser på rubriken, så fyller jag år om 2 veckor :D


Det här vill jag ha:

* Ny mobil ( kommer bild )

* Klocka ( kommer bild )

* Katt

* Kläder

* Presentkort

* Smink

* Home Spa grejer ( sorry felicia att jag härmar dig )

* Parfym

* Nya Jeans


( Det finns säkert mer jag vill ha men jag kommer inte på nåt nu )

( Om jag får den mobil jag vill ha. Skulle jag vilja byta skal )


Här är dom 2 bilderna jag skulle visa:  

  

Av emma sandin - 31 januari 2011 18:34

Hejhej , förut hade jag så tråkigt...

Men då kom jag på att jag kan ju kolla på kläder/annat, så jag har varit inne på HM:s sida och där hittade jag lite kläder/annat som jag tyckte om.

Ni får ursäkta min dåliga stil..

En del kläder/annat finns i butiken, och en del finns på " Shop Online "

Hoppas ni gillar det:

                                    

Av emma sandin - 31 januari 2011 18:31

Jag faller för:

* Ögon ( haha , det säger typ alla )

* Hur killen är som person.

* Hur han är på insidan.


Asså jag vet faktiskt inte..?

Men jaja :D

Av emma sandin - 31 januari 2011 15:43

Hejhej , nu sitter jag hemma hos Pernilla :D

Vi har inte gjort så mycket , mest skrattat.!!!:D

Vi har knäppt lite bilder, som ni ska få se.

Ja , men SO provet gick bra!:)

Men nu ska ni få se några bilder som vi knäppte, :)



  

     

Av emma sandin - 31 januari 2011 07:16

Hejhej , har typ precis vaknat, ska göra mig ordning för skolan.

Idag har jag SO prov... Men jag kan typ allt satt det kommer nog gå bra.

Efter skolan ska jag vara med Pernilla , :)

Hon ska hjälpa mig med bloggen , kanske göra en ny header vem vet...:)

Slänger in ett inlägg när jag kommer hem, :)

Ha det bra , kram Emma

      

Av emma sandin - 30 januari 2011 16:24

Jag vill ha SOMMAR , för nu är jag trött på vintern man ska ha massa kläder på sig och nej det gillar jag inte... Jag vill ha SOMMAR nu!!!!!!!

Jag vill bli brun, sola, gå i shorts & Linne och bada , jag vill göra allt man kan göra på sommaren!!!

Jag vill äta jordgubbar

  


Av emma sandin - 29 januari 2011 22:55

* Mina mål: Mina mål är väl att gå ut skolan, skaffa en bra framtid.


* Mina drömmar: Min dröm har ju varit att flytta till ett stort hus.

Men nu har jag en till dröm: Jag vill flytta till Los Angeles.


* Mina önskningar: Jaa , mina önskningar är väl att skaffa en bra framtid och leva lyckligt..haha..!!:)

Av emma sandin - 29 januari 2011 08:54

Hejhej , eller godmorgon.. Det vart en sen natt i natt eftersom Mamma & Carina var ute.!:)

Ja jag och Jennifer hade ju lite svårt att sova men efter ett tag somna vi..:)

Men nu måste jag gå , Plugg.....

  

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards