emmasfotoblogg

Alla inlägg under december 2010

Av emma sandin - 31 december 2010 21:35

Gott nytt år!<3

Av emma sandin - 31 december 2010 21:32

Hejhej tillbringar dagen/kvällen hos Elin med Linnea, vi har varit barnvakt och ja fixat oss lite. Vi komer dra ner till hamnen vid tolvslaget...:)

Men nu ska vi fixa Elins hår.

Gott nytt år!!<3  

Av emma sandin - 30 december 2010 22:46

Jaa, i morgon ska jag, Elin och mamma åka och köpa ett nytt Wii spel, Mario Cart...

Hahaha, var bara tvungen att säga det, god natt!!!<3



Av emma sandin - 30 december 2010 19:54

Hejhej, idag var jag på stan med Thea och Pernilla, skojjigt...!!!!

Jag köpte en tröja, en ring, en ögonskugga, och en ansiktsmask...:)

Efter stan ¨åkte vi  hem till Thea, vi skulle ha spa, men det vart inte så, Pernilla fick måla naglarna på mig och Thea istället, hon gjorde fransk manikyr, riktigt snyggt...:)

Efter att hon hade målat Min och Theas naglar, så gick vi ut och knäppte kort, jag tror att vi knäppte 200 kort!!! Vi tog kort inne och ute, vi får se om jag kan visa några av dom, det gick inte att kolla på bilderna:(

I morron ska jag kanske vara med Pernilla & Thea, vi får se om vi kanske åker och bowlar eller vad vi hittar på, men jag tror nog att vi ska åka ner till hamnen på kvällen och se på fyrverkerierna...:)

Nu blir det myskväll med familjen, <3

Ha det bra, kram Emma

Av emma sandin - 27 december 2010 14:18

Hejhej, jag vet att jag ska visa er mina juklappar jag fick men min dator dampar just nu...

Av emma sandin - 25 december 2010 21:39

.. Hejhej nu tänkte jag säga vad jag fick i julklapp, visar kanske bilder i morron..:)


Klackeskor ( <3 )

Typ plånbok

Kläder

Videokamera som man kan knäppa kort med, fast det är en videokamera också

Pengar

En låda som jag kan ha smink i

En hylla

En handduk

Smink borstar

USB minne med en Djurgårdens typ tröja eller vad man ska säga..

Nagel saker

En ram som man ska spara semester pengar i

en fotogrejs som man ska ha bilder i, det är en nyckelring

Platttång, krustång, vågtång, locktång, allt låg i ett ( visar bild )

Body lotion

Örhängen ( med hjärtan ), ring ( som det står " LOVE på ) & ett halsband ( som det står LOVE på) Ett halsband med ett hjärta på

VISAR BILD

Pennor

En skrivbok som det står " Var dig själv, alla andra är redan upptagna. "

Konsert biljetter till E.M.D i tonhallen

Ett par konståknings tights ( typ tävlings tights )

BH

En film som heter " Inte utan min dotter "

Jag kommer inte på nå mer nu, men jag tror att det är nåt jag har glömt men annars tar jag det i morron..:)

God natt!!

Av emma sandin - 25 december 2010 08:45

Godmorgon idag ska jag ÄNTLIGEN få öppna mina julklappar från Mamma, Mormor, Morfar, Moster, Hasse och Nova..:)

Jag är så glad har väntat så himla länge.!!

Jag hoppas att Moster, Hasse och Nova kommer snart.!:)

Kan INTE vänta längre.., :)

Men nu ska jag gå och äta frukost.

Som sagt så kommer jag visa ALLA juklappar jag fick, :)

Ha en bra dag, kram Emma

Av emma sandin - 24 december 2010 21:59

God jul på er alla!!!


Merry Christmas

Feliz Navidad

Frohe Weihnachten

 

God Jul, visar i morron vad jag fick...!!:)<3

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards