emmasfotoblogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av emma sandin - 31 oktober 2010 07:25

Hejsvejs idag ( igår ) är det polar..Fast innan det så gick jag med mamma på stan för vi skulle köpa en ny tröja till mig.Men i allafall så när jag kom hem så ringde Felicia och frågade om jag ville ha såna där flätor på sidan så jag duschade på typ 5 min och torka håret och allt.Sen åkte jag dit och gjorde flätorna , och då frågade madde ( felicias mamma ) om jag ville äta där och det ville jag till mat blev det kebab rulle , det var gott!!

Sen skyndade vi oss hem till mig och jag bytte om.Och ja det vart lite stressigt ( stavning)...Sen åkte vi ner på polar när vi kom dit så vart dom tvungen att kolla i skolkatalogen det är nog för att jag är så kort.Ja sen satt vi typ en timme och väntade på Ellen.Sen när Ellen kom så började vi dansa och ja sen träffade vi Sanna och Ida , så vi var med dom.Ja det var lite av min kväll.

Ha det bra!

Kram Emma

Av emma sandin - 29 oktober 2010 16:11

Hejsvejs , nu är det LOOV gu vad jag har längtat!!

I allafall i kväll så ska jag mysa med familjen. Och i morron är det Polar !!

Jag ska gå med Felicia och Linnea <3

Men nu ska jag snart äta, seeyaa...

Kram Emma 

Av emma sandin - 28 oktober 2010 18:06

Hejsvejs , dagen har varit bra , har precis kommit hem från stan.Nu ska jag plugga NO har prov i morron.Men det vart ett kort inlägg idag.Just ja i morron får vi kakorna.Ochnu undrar ni säkert vad jag menar med kakorna det är nämligen såhär att vår klass ( som är bäst ) har beställt kakor som vi ska sälja , dom pengarna går till att vi ska göra något roligt i 9:an.Jaja nu ska jag plugga , ha det bra..

kram Emma

Av emma sandin - 27 oktober 2010 18:28

idag hade jag och felicia lite tråkigt satt då knäppte vi lite bilder :)


                             

Av emma sandin - 26 oktober 2010 20:58

Hejsvejs , ville bara säga att jag har hittat världens sötaste katt på Blocket.Den är svart och så himla söt.Min högsta önskan är att få en katt.!!!

Jag ÄLSKAR katter!!

Hoppas att jag får en katt i julklapp!!<3

Av emma sandin - 26 oktober 2010 17:23

Hejsvejs , har precis kommit hem från Felicia vi har ätit på Sibylla haha....I morgon har jag spanska prov del 2 , det är mycket prov...Dagen har varit bra men lång.....På gympan ramlade jag stackars mig haha...Efter skolan så gick jag hem till Felicia vi gjorde läxorna..eller inte...nejmen vi gjorde faktiskt lite läxor kul att veta va!!

Alltså jag suger på att blogga..

Nu ska jag gå och göra lite mer läxor , ha det bra!

Kram Emma  

Av emma sandin - 25 oktober 2010 19:39

Lilla Emma har gått och blivit kär!<3


Du är så himla söt , tänk om det blir vi nån dag ! <3

Såg hur du tittade på mig i skolan vill bara gå fram och krama dig.

Varje gång jag ser dig så slår mitt hjärta tusen gånger starkare ! <3


Älskar dig så otroligt mycket.......<3

Av emma sandin - 25 oktober 2010 18:04

Hejsvejs  , idag var det skolan.Det kändes som om skolan aldrig skulle ta slut.

Såhär såg min dag ut:


Språk

Matte

Idrott ( teori )

Lunch

So

No


Ja så där såg min dag ut och i morron ser min dag ut så här:


Handledartid

Engelska

Språk

So

Lunch

Svenska

idrott


Den jobbigaste dagen på veckan.Men ja nu ska jag göra läxorna har spanska prov i morron. jag är nervös.!

Nu måste jag gå hejdå.

 Älskar dig så himla mycket!<3

Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards