emmasfotoblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av emma sandin - 26 februari 2011 12:43

hejhej, ledsen men just nu är jag inte på blogg humör...

kram <3

Av emma sandin - 23 februari 2011 20:47

Duschen here i come !! :)

Var tvungen att ladda upp bilden på mig och pernilla, bara för att vi hade så kul efter skolan :)

Kram Emma     

Av emma sandin - 21 februari 2011 07:45

hejhej, nu drar jag till skolan...

Och ikväll ska jag på jympa medd Emmy :)


Ps. Bilder från mobilen kommer snart :)

:)

Av emma sandin - 18 februari 2011 22:20

Hejhej har nyss kommit hem från hockey...

I morron ska jag gå på Birsta med Pernilla och Thea:)

Sen på kvällen blir det Polar :)

Men nu ska jag gå och sova :)

Godnatt!:)

Kram Emma 

  

Av emma sandin - 17 februari 2011 21:37

Hejhej, just nu är jag skit trött, är så himla glad att det är fredag i morron!:)

För nu är jag trött på skolan och alla lektioner....

Men ha det bra.

Kram Emma

 

(kommer snart bilder från mobilen)

Av emma sandin - 17 februari 2011 07:54

Hejhej, nu ska jag dra till skolan...

Kram Emma  

Av emma sandin - 17 februari 2011 07:51

Jag har grymt träningsvärk, från gympa passet:)

Jag, Felicia & Julia drog till Friskis & Svettis och körde ett core pass, men vi orkade inte mer + att det var inte så jobbigt...

Men då drog vi till gymmet istället, och sprang på löpbandet där.

kram Emma

Av emma sandin - 15 februari 2011 20:17

Hejhej jag hatar Tisdagar... vi börjar 8.10 och vi slutar 15.05...Drygt

I allafall idag hade vi ingen Engelska, hon var sjuk.

Alla lärare blir sjuka.. Blir galen.. Och vi ska ha matte prov snart??

 I allfall sen hade vi alla vanliga lektioner, Spanska, NO & SO.

Oh gud, jag höll på att somna på SO lektionen idag, jag var så himla trött och hungrig

vi får ju vår lunch kl 12.15 Vilket är väldigt drygt!

Efter skolan åkte jag till Tandläkaren.

När jag kom hem så åkte jag, mamma och elin till Birsta. Elin skulle fixa till glasögonen och jag skulle fixa till klockan :)

Förresten såg jag att Ur & Penn hade REA allt ska bort!!

Så i morron åker jag ner till stan med Felicia och Julia.

Men nu ska jag gå och göra kväll, godnatt!!:)  

kram Emma


Presentation


HejHej,jag är en 14-årig liten tjej som bara älskar att blogga.Jag fotograferar med min canon EOS 100D.
Och jag älskar att vara med mina kompisar,ni kommer att få se mycket olika bilder:)
Kram Emma:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards